Harlem Nocturne

divendres, 15 d’octubre del 2010

Jornades a la UB: Thrillers a l'àrtic. Una altra Suècia. El país de la novel·la negra. (Construcció, traducció i personatges en la novel·la policíaca)


Com si fos per legitimar la nostra afecció al gènere criminal, la meva estimada Universitat de Barcelona ofereix a partir d'avui unes interessants Jornades (avalades per professionals i estaments de contrastat prestigi) al voltant del tema. Concretament, en relació amb l'actualment tan en voga "novela negra sueca", que tots coneixem molt bé.

Malgrat que la tesi em reclama i que no tinc temps per perdre, no puc deixar de fer-ne l'anunci en aquest nostre espai i d'enllaçar-vos el document PDF on hi trobareu el programa i la resta d'informació pertinent.

Avui és la inauguració. Jo no he pogut assistir-hi per qüestions, com us dic, de feina. Tanmateix, en alguna sessió m'hi trobareu segur. Quan això passi, no dubteu que us n'oferiré la corresponent crònica.

Mentrestant, aneu-vos-ho mirant: us interessa.
Bona tarda, negrots.

4 comentaris:

Elies ha dit...

Quina sort, al costat de la feina!
Que en gaudeixis!

Maria ha dit...

Molt bé per la UB: això sí que és tenir sentit de l'oportunitat! Gràcies, Anna.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Avui he fet un pla de xoc tesinero. Per tant, no hi podré anar tant com voldria. Però ja faré alguna tria per no quedar-me amb la mel als llavis.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Ja veig que la novela negra sueca té realment molt èxit a Catalunya, fins al punt de fer-ne unes jornades a la UB. Com ja et vaig dir, aquí no en fan cap cas. No deixa de ser curiós perquè sembla que hi ha força conexions entre Suècia i el Canadà. Tanmateix, als paísos de parla anglesa fan poquíssim cas de les traduccions. Ho tinc observat i ho he de patir amb la meva noveŀla.
Molta sort amb la tesi!