Harlem Nocturne

divendres, 16 de setembre del 2016

El meu relat "Errare humanum est" en veu alta




El meu relat "Errare humanum est", inclòs dins del recull Els crims nostrats, ja es pot trobar enregistrat en àudio per EnVeuAlta. Com ja sabeu d'altres vegades, els experts intèrprets i dobladors d'aquest col·lectiu no fan una gravació lineal i simple del text, sinó que l'interpreten amb tots els detalls: efectes sonors, música, veus dels personatges. La veritat, són uns artistes. Aquest meu relat, que té un marcat to humorístic, és especialment interessant. Té més personatges que cap altre que hagin gravat i també és més extens.

El cert és que fa tant de riure que jo mateixa no puc parar quan l'escolto. Oblido que en sóc l'autora, em deixo anar i ric a cor què vols. Us aconsello no deixar-lo passar. Us divertireu moltíssim!

Gràcies, EnVeuAlta!

Premeu aquí sota, damunt del títol, i el podreu escoltar. Que en gaudiu molt, negrots! 





2 comentaris:

Unknown ha dit...

Divertidissim !!!
Las veus excel-lents.
Felicitats #negrota#
Mercè.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Boníííssim!!! El conte i la lectura-interpretació del conte. Tot plegat m’ha fet passar una estona d’allò més divertida. Us felicito a tots!!!