Harlem Nocturne

dijous, 21 de juny del 2012

Guatzsap, un conte inèdit (a la ràdio), de Jordi de Manuel

Estimats negrots (especialment estimats negrots demanuelistes, que segurament sou molts):

Els seguidors de Jordi de Manuel, enganxats a la teranyina de les seves històries policíaques, estem avui de sort. El programa de divendres "L'altra ràdio" de Ràdio 4, ens ofereix la narració dramatitzada, com en les millors èpoques d'esplendor radiofònica, d'un microconte inèdit protagonitzat pel nostre poli favorit, en Marc Sergiot.

Com que tinc endoll demanuelista (hehehe), us el puc penjar ja. El títol del relat és ben actual. S'intitula Guatzsap. I estic segura que, com a mi, us encantarà. Apa, a gaudir-ne.



No us queixareu, negrots, que us tinc ben al dia.   



8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hehe, ja l'he escoltat, està molt bé, molt actual.

IO

Hele la Sabatera ha dit...

!!! Geeeniiiiiaaal !!! moltes gràcies Anna, mai havia escoltat relats per la ràdio, és ben curiós

Tonino ha dit...

Genial!!! Soc un fan del radioteatre fins al punt de crear-los jo mateix (totalment amateurs):

http://www.ivoox.com/podcast-podcast-contespodcast_sq_f133188_1.html

http://contes-podcast.blogspot.com.es/

Si es complicat escoltar radioteatres, en català resulta gairebé impossible. Només els de Radio Terrassa (crec recordar) en fan amb certa continuïtat.

Tonino ha dit...

El recull de contes es variat (segons els meus gustos, i les possibilitats que tinc de poder-los fer), però n’he fet dos dedicats al gènere negre (La pregunta final d’Albert Villaró, i Els molts treballs de Manent, de Sebastià Jovani

Jordi Canals ha dit...

No em deixa entrar a escoltar-lo

Anònim ha dit...

Genial, m'ha agradat molt . M'encanta sentir els relats per radio. Amb porta records d'imfantèsa.
Li desitjo molta sort, al Jordi.

Gràcies Anna.

Carme Luis

Unknown ha dit...

M'ha agradat molt!

He recordat les radionovel·les que escoltava amb la meva mare i el Tenorio que emitien la nit de Tots Sants.
M'ha encantat repetir aquesta experiència!
Una abraçada i gràcies per l'enllaç!

Anònim ha dit...

Molt bò, jo també he recordat les novel.les que la mare escoltava...les noves tecnologies serveixen per tot; veig que has afegit el gat al bloc, pobret, mirant la pistola...
Gràcies per tot i bona nit, Tura.