Harlem Nocturne

divendres, 20 de gener del 2012

Seminari "Negre i femení" a la Universitat de Barcelona: ei, que hi surto jo!



http://www.ub.edu/cdona/actos/negra1.pdf (aquí llegireu millor el cartell)


Avui, negrots, em complau molt anunciar-vos un seminari que tindrà lloc a la Universitat de Barcelona el dia 31 del present mes de gener: Novel·la negra i en femení.

Tot seguit us transcric la informació:  

El seminari "Negre i femení", coordinat per Elena Losada i Marta Font 
(Centre Dona i Literatura), es proposa reflexionar sobre la novel·la
criminal a Catalunya, en particular la d'autoria femenina.

El seminari  comptarà amb la intervenció de José Colmeiro (The University of
Auckland), que parlarà sobre Vázquez Montalbán i la reinvenció
d'aquest gènere literari.
A més, inclourà una taula rodona sobre la
novel·la negra catalana i l'espai virtual, moderada per Nora Catelli
(Centre Dona i Literatura), en la qual intervindran Stewart King
(Monash University) i l'escriptora i professora de Filologia Catalana
Anna Maria Villalonga (Universitat de Barcelona).

Seminari obert a totes les
persones interessades, excepte a l'acte de la tarda. 

Dimarts 31 de gener de 2012
Aula Gabriel Oliver, Edifici Josep Carner, planta -1
Facultat de Filologia, Universitat de Barcelona
c/ Aribau 2 - 08007 Barcelona
Organitza: Centre Dona i Literatura - Càtedra UNESCO Dones,
desenvolupament i cultures




23 comentaris:

Judit Bergadà ha dit...

Que vagi molt bé, Anna!!

Anònim ha dit...

Molt bé, felicitats!

Que ho disfrutis.

IO

Ofelia ha dit...

Cal apuntar-s'hi?

Anna Maria Villalonga ha dit...

No, no. Entrada oberta

Yves ha dit...

Segur que va molt bé!

Boladevidre ha dit...

Enhorabona!
Bones notícies de Sister!

Jordi Canals ha dit...

Molta sort!

Gemma ha dit...

Ai, no pot ser en dissabte???

Anna Maria Villalonga ha dit...

No, Gemma, les activitats acadèmiques acostumen a ser en dies feiners. Estarem treballant!

Laura Ciao ha dit...

Oh, quina pena no ser a Barcelona, m'ahuria encantat escoltar-vos... espero que ens explicaràs alguna coseta per aquí també ;-)

Anna Maria Villalonga ha dit...

Bé, no queda gaire bé fer les cròniques de les pròpies intervencions. A veure si trobo algun col·laborador que la faci.

Unknown ha dit...

Ostreeees!!!

Jo treballo!! Ja ens passaràs fotos i informació!!
Que vagi molt bé!!!

Petons!

Laura Ciao ha dit...

Seria estupend, però seria demanar massa, ja fas molt bona obra de divulgació amb el teu bloc, i de gran qualitat... (però si vols compartir amb nosaltres algunes reflexions que surtin, no ens hi oposarem... :-D) Que vagi molt bé el seminari! Salutacions des de Milà.

Anònim ha dit...

Enhorabona, i que et vagi molt bé.
Sobre tot que algun company, et faci la crònica de la teva intervenció,

Gràcies

Carme Luis

Anònim ha dit...

Ostres, m'agradaría assistir-hi però, ja saps, estic lligada totalment; que vagi molt bé i algú ja ens explicarà quelcom. Gràcies Anna, Tura.

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

Anna Maria, ets la dona 10, estàs a tot arreu sempre. Quan sigui jove vull ser com tu, si és que arribo a poder fer més d'una cosa al mateix temps. Sort i endavant :)

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

Per cert, això de "negre i femení" és molt interessant, bona iniciativa, i, clar, aquí no podies faltar tu :)

Pakiba ha dit...

m'agradaria asitiri, ens pots dir la hora??,
Enhorabona i sort.

Pakiba ha dit...

Perdona ja le vist, que vaigi molt bé.

Anònim ha dit...

No tinc cole, aixì que cap Aribau anirè, estic segura que disfrutarè.
Fins el 31 Anna!!!
Mercè

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Magnífic! Enhorabona, estimada! Com m’agradaria assistir-hi! Ja ho saps, és clar.
Que vagi d’allò més bé!!!

Maria Teresa Galan ha dit...

Oh, quina llàstima!!! M'hauria agradat anar-hi però tinc metge.

Espero tenir una altra oportunitat un altre dia.

Bona sort, Anna Maria!!!

Elies ha dit...

Que vagi molt bé!
A gaudir!