Harlem Nocturne

dimarts, 1 de novembre del 2011

Presentació de l'obra definitiva sobre La Cua de Palla

Les activitats negrotes proliferen extraordinàriament al llarg d'aquest mes de novembre que avui encetem. Ja veureu la de presentacions que se'ns tiren al damunt, a quina més interessant. De moment, i tal com us vaig prometre fa uns dies, us en vull recordar una de ben especial. 
Divendres dia 11 a les 19 hores. Presentació de:

"La Cua de Palla: retrat en groc i negre", de Jordi Canal i Artigas / Àlex Martín Escribà (Editorial Alrevés)

Lloc de l'acte: Biblioteca la Bòbila. Pl. de la Bòbila, 1 -- 08906 L'Hospitalet
                              
L'obra definitiva sobre La Cua de Palla. Us hi esperem. De moment, us deixo aquest vídeo de presentació amb la música de fons més negrota del món: Harlem Nocturne (ja sabeu, la meva preferida). Que en gaudiu.


Com arribar-hi:  Metro: L5 Can Vidalet / Trambaix: T1, T2, T3 Ca n'Oliveres

  

6 comentaris:

Hele la Sabatera ha dit...

!! Viiiscaaa !!

Pakiba ha dit...

Quina llástima aquet dia a las 19 tinc entrades per un concert. Sort i espero poguer anari a un altra.

Unknown ha dit...

Gràcies pel video i per la informació! No sé si podré anar a la presentació, segur que serà molt interessant!
Petons!

Anònim ha dit...

Quin novembre tan ple de feina que tindràs Anna !! Que us vagi molt bé i gràcies pel video...jo visc lluny i no puc venir...llàstima!! Tura.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

A mi també m’agrada molt Harlem Nocturne.
Espero que la presentació vagi molt bé.

Yves ha dit...

Espero que vagi molt bé!!!!!!
Felicitats a tots els negrots!