Harlem Nocturne

dilluns, 7 de novembre del 2011

Una altra presentació a Negra y Criminal: L'Hora Zen, de Teresa Solana

Negrots, ja us vaig dir que aquest mes de novembre era un no parar.
Ara li toca el torn a la presentació del darrer llibre de Teresa Solana, L'Hora Zen, ja ressenyat en aquest espai. Com us podeu imaginar, jo no m'ho penso perdre per res del món. Tot seguit hi trobareu la informació:


El proper dijous 10 de novembre
a les 19,30 hores

(una hora molt zen i plena de complicitats)



Andreu Martín vindrà a Negra y Criminal (carrer de la Sal, 5, Barcelona)

a presentar-nos la darrera novel·la de Teresa Solana

amb la presència de l’autora

Us hi esperem

                                                                            Om!


4 comentaris:

Pakiba ha dit...

Mirarè d'anari.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Doncs identifica't, please!!!!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Que ho passeu bé els que hi aneu! Jo, aquí a Toronto, és clar.

Unknown ha dit...

Aquesta vegada no hi podré anar. Tenim concerts propers amb la coral i l'assaig del dijous és sagrat.
Em quedaré amb les ganes!
Petonets!