Harlem Nocturne

dimarts, 8 de novembre del 2011

Una altra presentació: Cabaret Pompeya, d'Andreu Martín, a l'Ateneu Barcelonès



Hola, negrots
M'estic desquiciant, perquè la cosa aquest novembre està prenent un caire que no sé si podré suportar.
El cas és que us anuncio una altra presentació. Serà el pròxim dia 16, dimecres, a l'Ateneu Barcelonès. Parlem del mestre del gènere en català, Andreu Martín, i de la seva darrera novel·la, molt ambiciosa, guanyadora del Premi Sant Joan Unnim 2011. El títol: Cabaret Pompeya.   
L'acte s'endevina ben concurregut i per això ha calgut que reservés les entrades, gràcies al meu germà Jordi (cada vegada més negrot), que m'ha avisat. Ara ja està fet, ja tinc el lloc assegurat i espero el dia amb delit.
Espavileu-vos vosaltres també, estimats negrots. Pagarà la pena.

  

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, en plena efervescència de la novel·la negra en català no es podia deixar passar una fita com aquesta.

I per mi encara més, quan l'acció del llibre es produeix a la Barcelona dels anys 20, i amb connexions amb el temps de la guerra civil i els Fets de Maig del 37...

De bon segur que serà molt interessant.

IO

Hele la Sabatera ha dit...

Quin novembre més negrot i atapeït, és fabulós !!

Pakiba ha dit...

Novembre atapait de llibres,pero aquet ja el tinc apuntat per anarí.

Unknown ha dit...

La setmana que ve la tinc molt atapaïda! Quina ràbia quan coincideix tot! GGrrrr!!!!
Segur que anirà molt bé! Anna! Ja ens ho explicaràs!!
Petonets!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Bufa! Noia, no pares amb tantes presentacions. Però com que t’ho passes bé, no em fas cap pena sinó una graaan enveja. Gaudeix-ne!