Harlem Nocturne

dimecres, 2 de novembre del 2011

Presentació a Negra y Criminal: Agustí Vehí i "Quan la nit mata el dia"

Negrots, comença l'activitat frenètica d'aquest mes de novembre.
La primera cita la tenim dissabte dia 5 a la Llibreria Negra y Criminal, de coneixença obligatòria per a tots els negrots.
Amb la presència de l'autor, hi haurà la presentació de Quan la nit mata el dia, d'Agustí Vehí (novel·la que recentment vaig ressenyar). En tinc molts ganes, perquè sé que em retrobaré amb el bo i millor de la negror catalana. Si voleu venir, ja ho sabeu. La llibreria és a la Barceloneta, carrer de la Sal, núm. 5.


Negra y Criminal presenta
el llibre d'Agustí Vehí
Quan la nit mata el dia
 (IV Premi Crims de Tinta)

Presentarà l'acte Paco Camarasa, President del Jurat

DISSABTE 5 DE NOVEMBRE
A LES 13 HORES 




  JA ESTEU INFORMATS, NEGROTS.  

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Ostres, Anna! Oi que el divendres també tenim una cita a Sants??? No crec que pugui baixar els dos dies...quin dilema!! El cas és que em fan il·lusió els dos actes, però he de triar... tinc molta feina amb els cursets i necessito temps per fer-los!!
Gràcies per informar!! AAArrrggg!!!!
Petonets!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Ho entenc. Jo tinc un mes de novembre increïble. Però m'encantaaaaaaaaaaaaa!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Que vagi moooolt bé! Com m’agradaria poder-hi anar.