Harlem Nocturne

dissabte, 5 de novembre del 2011

Presentació de "Quan la nit mata el dia", d'Agustí Vehí


Aquest matí, a la llibreria Negra y Criminal, ha arribat per fi el moment de la presentació de Quan la nit mata el dia, d'Agustí Vehí. Una presentació esperada que ja us havia anunciat en aquest bloc.
En l'ambient magnífic de la llibreria, reunits uns quants negrots ben avinguts, hem gaudit d'una estona agradable i propera que ha estat a càrrec del gran expert del gènere, del que tot ho sap (jo me'n faig creus): el llibreter propietari de Negra y Criminal, Paco Camarasa.
Agustí Vehí, encantador, modest i sorprenentment tímid a l'hora de parlar de la seva obra, no s'ha allargat massa, però ha estat suficient per mostrar-nos la seva humanitat. Personalment, he estat feliç de tornar-lo a veure, de conèixer part de la seva família després d'haver-ne sentit  parlar tant i, endemés, de constatar que ja s'acosten algunes sorpreses que us comunicaré oportunament.   
Hi havia uns quants escriptors: Jordi de Manuel, Marc Pastor, Jordi Pijoan. També editors (com els de l'Editorial Alrevés, que en breu s'estrenaran amb la seva col·lecció Crims.cat), molts afeccionats, família i amics.
Una trobada amarada de vi, musclos al vapor i patates fregides (sembla que les millors del món, procedents de Badalona) que tots hem gaudit molt.


                                                Agustí Vehí i Marc Pastor

Perdoneu que el reportatge gràfic sigui tan breu i de poca qualitat. L'interior de la llibreria no té gaire claror. La pròxima vegada, no m'oblidaré una càmera millor que la d'avui (I.phone).
Fins aviat, negrots.  


                                                   Agustí Vehí i Paco Camarasa

9 comentaris:

Boladevidre ha dit...

M'alegro molt que hagi anat bé, i que l'acte hagi sigut sobretot agradable. Ja és un gran què pels temps que corren!! he he.
Al grup de Facebook (Grup de pàgines dels PPCC), l'havíem anunciat la setmana passada i ahir. Si ha servit per fer-hi venir una persona que no se n'hagués assabentat ja em dóno per content.. Enhorabona!!!

Unknown ha dit...

M'alegro que hagi anat tan bé!

Sento haver-m'ho perdut, ja ho saps! Sort que aquest mes és ple d'esdeveniments, com em vas dir. Felicitats a tots!

Anònim ha dit...

M'agradaría molt poder-lo llegir, m'agrada molt el títol,i molt més recomanat per tú. Felicitats al autor, i a tots. Amb falta tan temps, ara torno ha treballar.
Moltes Gràcies Anna, per deixar-me paritcipar.

Carme Luis

Hele la Sabatera ha dit...

M'alegra molt veure com de bé ha anatla presentació. M'agrada molt la llibreria "Negra y Criminal" sovint he comprat els llibres on-line, espere poder anar-hi algun dia

ALÍCIA MARSILLACH ha dit...

ON ÉS LA LLIBRERIa? LA PRINCESS NO EM DEIXA ESCRIURE MÉS.

Anna Maria Villalonga ha dit...

A la Barceloneta. No la coneixies?
Així no pots ser negrota.
És al carrer de la Sal, núm. 5

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Moltes gràcies per l’article! M’hauria agradat ser-hi. Buaaah!

Anna Maria Villalonga ha dit...

I a mi que hi fossis, Shaudin.
Ja m'imagino tu i jo, totes dues, amunt i avall de llibreries, de presentacions. Oh.

Anònim ha dit...

Fins ara no he trobat els teus enllaços...el titol del llibre de l'Agusti Vehi és ben interessant...si és bo com la "Ginesta pels morts", ja en tindrem prou...felicitats per la trobada, plena de vi, musclos, patates fregides i negrots !! Gràcies Anna per compartir !! Tura.