Harlem Nocturne

dimarts, 22 de novembre del 2011

Presentació de "La mar no sempre tapa", de Sebastià Bennasar: reportatge gràfic

Avui ha tingut lloc a l'Espai Mallorca la presentació del llibre de Sebastià Bennasar, La mar no sempre tapa, tal com us havia anunciat. Ha anat força bé, en un ambient tranquil i càlid. Evidentment, no escriuré jo mateixa la crònica, atès que, juntament amb Antoni Trobat, historiador i periodista, i el mateix autor, he participat en la presentació. Tanmateix, us deixo un petit reportatge gràfic per si us fa gràcia veure'l.
Que passeu una bona nit, negrots.

  




6 comentaris:

Maria ha dit...

Et vas fixar en l'exposició sobre arbres que hi havia a l'Espai? Un marc incomparable, que diuen.

Anònim ha dit...

Patri Cia

Ostres.. quina llàstima no haver pogut assistir.

Molt maques les fotos, Anna.
Gràcies per penjar-les

Anna Maria Villalonga ha dit...

Hola, guapes.
Sí, Maria, m'hi vaig fixar. Com pots apreciar, alguns surten a les fotos. Em van agradar molt. I n'hi ha dos d'estil "puntillista" (més o menys, per entendren's) que aquí no es veuen i que eren fantàstics.
Patri, a veure si un altre dia pots venir. N'hi haurà més, de presentacions.
Petons.

Yves ha dit...

Gràcies per l'aportació, espero que aviat algú ens faci la crònica! :-)

Anònim ha dit...

M'hagués agradat venir. Suposo que va estar molt bé. A veure si algú fa la crònica...

IO

Unknown ha dit...

A mi també m'hagués agradat venir! Em sap molt de greu haver-m'ho perdut. Gràcies per compartir les fotos!
Felicitats i petonets!