Harlem Nocturne

divendres, 28 d’agost del 2015

Un disparo al autor, exposició fotogràfica d'Ana Portnoy



 
Una de les coses que he fet aquest estiu ha estat visitar l'exposició fotogràfica de l'amiga Ana Portnoy, ben coneguda per tots els autors i afeccionats negrots perquè sempre la tenim entre nosaltres fent-nos unes fotos magnífiques. Intitulada "Un disparo al autor", es tracta d'un tast itinerant de la més gran exposició, amb moltes més fotografies, que l'Ana té preparada. En aquesta ocasió, el tast es trobava a Girona, a la Biblioteca Carles Rahola. I he de confessar que em va agradar molt, però que se'm va fer massa curt. I és que tot plegat estava molt ben ambientat i resultava molt atractiu, però això m'hauria agradat que hagués estat molt més extens i ampli. 
 
En qualsevol cas, us deixo amb el petit reportatge gràfic que vaig fer. Ah, per cert, a l'exposició s'hi trobava el meu llibre Les veus del crim. Va ser una sorpresa.
 
Bon divendres, negrots.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Te felicito, Ana, por tus espléndidas fotos. Yo estoy muy contenta de la que me hiciste a mí. Espero con ilusión la gran exposición que tu trabajo se merece.
 
  

8 comentaris:

Jofre Pervez ha dit...

Una felicitació ! Molt bona exposició ! Enhorabona .

Unknown ha dit...

En tindrem l'exposició a València?

Anna Maria Villalonga ha dit...

No ho sé, la veritat. A veure si algú que passi per aquí ens ho pot aclarir.

Lluís Bosch ha dit...

Vaig conèixer l'Ana Portnoy ara farà dos anys, quan em va dir "Portnoy, como el lamento". Allò em va captivar, és clar. Allò i que és una artista de la fotografia.

Anònim ha dit...

Molt interessant. L'exposició més gran que té preparada també serà a Girona?

Àngels

Anna Maria Villalonga ha dit...

No ho sé, suposo que a Barcelona. Però no ho sé.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Que interessant! M’encanta. I, és clar que sí, “Les veus del crim” no podia faltar en aquesta exposició.

Unknown ha dit...

Molt interessant! Gràcies!