Harlem Nocturne

divendres, 9 de juliol del 2010

Una entrevista a Federico Axat



Aprofitant les ja lloades (per mi) prestacions que ens ofereix el món informàtic, he estat intercanviant algunes idees amb Federico Axat sobre Benjamin, la seva novel·la de terror que tot just ahir mateix vaig ressenyar. Per aclarir algunes dels meves curiositats, que un dia poden ser les vostres, ell em va remetre a una entrevista que li van fer recentment.

Avui m'ha semblat oportú compartir-la amb vosaltres. Us pot interessar. I és independent de la lectura del llibre. La podeu consultar abans o després. No us influirà gens.
En canvi, personalment m'ha estat útil. M'ha ajudat a conèixer una mica millor l'autor i, per què no dir-ho, a adonar-me'n que, en tot allò que he escrit, l'he encertat de ple.

Espero que us interessi, negrots.