Harlem Nocturne

dimarts, 8 de febrer del 2011

Entrevista a CatalunyaPress sobre "A l'ombra del crim"

Fa uns dies em van fer una entrevista al Diari Digital CatalunyaPress a propòsit d'aquest bloc. La vaig publicitar a les xarxes socials, però no vaig pensar a penjar l'enllaç al lloc on més pertocava. És a dir, aquí mateix, naturalment. 
Avui, una altra persona m'ha donat la idea. De manera que, com que més val tard que mai, procedeixo a compartir l'entrevista. Tampoc no va ser la primera que responia, ja que l'estiu passat, amb motiu d'haver arribat a finalista dels Premis Bloc Catalunya 2010, me'n van fer una altra. Aquella tampoc no la vaig compartir aquí, però evidentment ara ja fa massa temps. Coses de la meva poca capacitat de màrqueting. En qualsevol cas, si cliqueu més avall, podreu llegir la segona. 
Gràcies, negrots.

3 comentaris:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

I qui deu ser la persona que t’ha donat la idea? Hahaha! Això és una de les moltes coses bones de ser blocaire: idees que van amunt i avall i ajudar-nos els uns als altres. No et pots imaginar quantes idees he tret dels teus blocs i que he aplicat al meu. En són moltíssimes!
Jo ja esperava tenir l’entrevista per fer un “post”. A més de fer-ho saber als lectors del bloc, em serveix per tenir material per posar al bloc –com ja saps, aquests dies no me’n surto de tanta feina com tinc. Probablement el fet de tenir un bloc personal on tot hi cap (“tot” és un dir) fa que se m’acudeixi posar-hi aquesta mena de notícies. En el teu cas, potser per tenir un bloc (blocs) més temàtics no hi havies pensat, però pensa que molts dels teus lectors no se’n poden assabentar si no els ho fas saber. A partir d’ara, ja ho saps, a comunicar-nos aquesta mena de coses.
Pel que fa al márqueting, quan es volen vendre llibres se n’ha d’aprendre a la força o, com ja sabem, acaben com pasta de paper. És un món cruel i hem de sobreviure, estimada amiga.

Yves ha dit...

Doncs sí, aquest també és el lloc! que se sàpiga, dona! que se sàpiga!!!!!!
Que ets una crack! (quina paraula més genuïna podríem fer servir per substituir aquest anglicisme?)

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies, Shaudin, per la teva amable i detallada intervenció. Sí, segurament el fet de ser blocs més temàtics va evitar que pensés en penjar les entrevistes. No ho sé. Tal vegada com que també les publicitava a través de facebook i twiter, em semblava que ja n'hi havia prou. Evidentment, la inspiradora has estat tu. HAHAHAHA.

No sabia que havies tret tantes idees dels meus blocs, però t'ho agraeixo i me n'alegro. I sí que és veritat que l'intercanvi entre els blocaires rau en tot això. En idees que passen dels uns als altres i tot plegat.

Gràcies, Yves, per la teva fidelitat. No sé què dir, excepte que us ho agraeixo molt. Petonets.