Harlem Nocturne

dijous, 19 de novembre del 2009

La llista


Aquest matí us he donat la notícia de la col·lecció de llibres de terror que sortiran amb El País cada diumenge. Són clàssics i em semblen molt bé. Ara us copio la llista. En el meu cas, hauré de triar, perquè molts dels que hi surten ja formen part de la meva biblioteca. Tanmateix, n'hi ha alguns que no. O sigui que fantàstic. Com podreu veure, hi apareixen diversos autors ja comentats aquí i fins i tot algun relat concret del qual hem parlat.
No us queixareu, negrots. Com vaig prometre en encetar el bloc, intento mantenir les notícies al dia.
Aquí teniu els títols:

H.P. Lovecraft, ‘El alquimista’
Edgar Allan Poe, ‘Manuscrito hallado en una botella’
Arthur Conan Doyle, ‘El embudo de cuero’
Guy de Maupassant, ‘El Horla’
M.R. James, ‘Corazones perdidos’
Gustavo Adolfo Bécquer, ‘El monte de las Ánimas’
E. T. A. Hoffmann, ‘El Hombre de Arena’
Joseph Sheridan Le Fanu, ‘El fantasma y el ensamblador’
Emilia Pardo Bazán, ‘El corazón perdido’
Alexandre Dumas, ‘Historia de un muerto contada por él mismo’
Villiers de L´Isle Adam, ‘Vera’
Horacio Quiroga, ‘El almohadón de plumas’
Nathaniel Hawthorne, ‘El experimento del doctor Heidegger’
Bram Stoker, ‘El invitado de Drácula’
Mary Shelley, ‘La transformación’
Theophile Gautier, ‘La muerta enamorada’
Ambrose Bierce, ‘El clan de los parricidas’
Edith Wharton, ‘La campanilla de la doncella’
Washington Irving, ‘La leyenda de Sleepy Hollow’
Robert L. Stevenson, ‘El diablo de la botella’

6 comentaris:

Elies ha dit...

Gràcies per la llista germana. M'agrada especialment "El diablo de la botella".
Petons.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Sí, està molt bé. Però és un dels que ja tinc. Et faràs la cole?

Natàlia Tàrraco ha dit...

Hi veig títols que em sedueixen, tan com l'obra inquietant de J.H.Füssli que has penjat, el món dels somnis i el femení que aqeust artista reflecteix d'una manera misteriosa. Ptons.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Jo ara el que faré serà confeccionar la llista dels que vull. Li passo al meu llibreter de la cantonada, un noi magnífic i culte amb el que tinc molt bona comunicació, i ell directament m'anirà guardant els que m'interessen.
I apa, a fer pila d'espera.
Fins aviat, Natàlia.

Natàlia Tàrraco ha dit...

Faré el mateix amb la senyora dels diaris de la cantonada andorrana, jajaja, un llista.
Ens veiem.

Jordi Canals ha dit...

Agraeixo la teva amabilitat.