Harlem Nocturne

diumenge, 8 de gener del 2012

Un anunci esperat: BCNegra 2012



Acabo de rebre en primícia, a través de Jordi Canal, director de la Biblioteca especialitzada La Bòbila de L'Hospitalet de Llobregat, el cartell de l'edició d'enguany de la BCNegra.
Una vegada més, a inicis de febrer, ens espera  la cita més important de l'any pel que fa a la literatura criminal.  
Immersa com estic en tants projectes negres, que ja anireu descobrint de mica en mica, ara mateix espero la BCNegra amb una extrema il·lusió.  
De moment mireu-vos el cartell, tan suggeridor com sempre, i anoteu les dates: del 2 a l'11 de febrer. La resta d'informació, negrots, us arribarà puntualment.
Fins ben aviat i feliç diumenge. 


13 comentaris:

Alícia Marsillach ha dit...

Molt interessant!!!!

Hele la Sabatera ha dit...

És una gran noticia, fa una pinta molt interessant

Pakiba ha dit...

Interesant,esperem noticias!!

Anònim ha dit...

INTERESANTÌSSIM.. "voleu saber un secret"? em sembla que una molt bona amiga meva li presentarán el llibre... de negrots. (xisstttt que no ho sapiga ella que a lo millor em deixa calba)
adeuuuuuuuuu Anna i companyia!!!

Anònim ha dit...

Patri Cia

Prenem nota de les dates :D

Unknown ha dit...

Quedem a l'expectativa!

Gràcies, Anna!!

Anònim ha dit...

Ostres, m'agradaria assistir per poguer coneixer una mica més aquest mon del negrots...a veure si tinc sort i em puc escapar...gràcies Anna. Tura.

Yves ha dit...

Esperem ens vagisa informant de tot el q passa!
Gràcies

Anònim ha dit...

Interessant!! Espero informació.
Gràcies
M.Lloret

Anònim ha dit...

El cartell, és fantastic, de pel.lícula.
Espero més notícies, inquietans de la Barcelona Negra.

Moltes Gràcies.

Carme Luis

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Que ho passeu molt bé quan arribi!!!

Anònim ha dit...

Doncs a la web del programa www.bcn.cat/bcnegra, fent clic al cartell, surt la llista de participants...

Anna Maria Villalonga ha dit...

Sí, Anònim (siguis qui siguis). Ara ja sí. En el moment que vaig penjar el cartell, jo només disposava del cartell. Moltes gràcies. I continuarem informant tots plegats.