Harlem Nocturne

diumenge, 15 de gener del 2012

Assassins al punt de mira



Divendres passat, dins del programa Mil·lenium de TV3, es va tractar -oh, meravella!, ja que la novel·la negra, en general, no hi té gaire presència- un tema relacionat amb aquest gènere. Rere el títol Assassins al punt de mira, Ramon Colom i els seus convidats van debatre al voltant d'escriptors (sobretot de novel·la negra, tot i que no només) que, a més de dedicar-se a la literatura, també havien desenvolupat la faceta de delinqüents. Els tertulians eren Andreu Martín, Sebastià Bennassar,  Empar Fernández i Paco Ovejero (escriptors) i el llibreter i expert Paco Camarasa (de Negra y Criminal). Jo ho he vist avui (ho tenia enregistrat) i m'ha semblat distret i interessant. Per tant, per si algú s'ho ha perdut, aquí hi trobareu l'enllaç.

I que visqui la negror!



6 comentaris:

ALÍCIA MARSILLACH ha dit...

Visca!

Anònim ha dit...

Jo també el vaig veure i ho vaig trobar molt interessant, bona nit Anna !!

Pakiba ha dit...

Jo el vaig veure i en va ser molt interesant.
Gràcies por el viveo i poguer sifrutar de nou dell.

prestito inpdap ha dit...

jo no vaig vore el programa, però m'havera agradat molt. Com veig va estar molt bè. Una abraçada i gràcies pel vostre blog.
Sara M.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Sara, el pots mirar. Si clickes l'enllaç que he posat, el podràs veure. Per això he fet aquesta entrada. Petons.

Ashfield ha dit...

Anna, moltes gràcies per l'enllaç! Ja "tinc plan" per aquesta nit. Espero que valgui la pena :)