Harlem Nocturne

dimarts, 24 de gener del 2012

Entrevista a Jordi de Manuel a Ràdio L'Hospitalet


M'ha semblat que us agradaria, sobretot als seguidors de Jordi de Manuel, poder sentir l'entrevista que li van fer al programa "Tots els matins" de Ràdio L'Hospitalet el passat dia 20. El motiu immediat, la recent publicació del seu setè llibre de les aventures de Marc Sergiot, La mort del corredor de fons (llegiu la ressenya aquí).  
Suposo que aniran arribant altres entrevistes i altres notícies, però de moment aquest és el primer testimoni amb àudio de què disposo i he pensat que estaria bé compartir-lo amb vosaltres. 
Bona nit, negrots fidels, i no us perdeu les explicacions de la novel·la en boca del seu autor.    

Aquest és l'enllaç de l'entrevista. En Jordi de Manuel intervé des del minut 34 fins al final del programa.


5 comentaris:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Acabo d’escoltar l’entrevista (ep, podies dir que és a partir del minut 34). M’ha encantat! Sempre em fa gràcia sentir la veu de les persones que d’alguna manera conec virtualment; me les fa més properes, és com conèixer-les més de debò. En aquest cas, a més, les coses que explicava Jordi de Manuel han estat molt interessants. Saps que faré? Posaré l’entrevista a la classe de català per pràctica oral. Als estudiants els cal sentir altres veus en català, no només la meva, per això els poso coses de youtube, per exemple, però aquesta entrevista és millor (i J. de M. té una veu molt agradable). I després podrem fer una mica de conversa sobre el tema: què han entès, qui és J. de M., la noveŀla negra... Gràcies, Potatito!

JdM ha dit...

A classe de català al Canadà! Glups, quan em tornin a fer una entrevista procuraré millorar la meva dicció i no deixar anar cap castellanada!
JdM

Anna Maria Villalonga ha dit...

Shaudin, ja he arreglat això del minut 34. Tens tota la raó, però és que vaig penjar l'entrada tardíssim i ja estava mig grogui de son.
Jordi, la Shaudin ja les fa aquestes coses. Fa poc, un conte meu sobre Hyde Park, que vaig escriure en castellà fa més de 10 anys, també li va servir a classe de castellà.
Les noves tecnologies ens fan viatjar amb una facilitat de continent en continent!!!!

Yves ha dit...

Gràcies! a veure si ho escolto quan arribi a casa...

Unknown ha dit...

Gràcies per compartir-la!

Ningú com el mateix autor per parlar de la seva obra!

Una abraçada!