Harlem Nocturne

diumenge, 29 de gener del 2012

Presentació a la Negra y Criminal: El safareig dels morts, de Marta Banús




Ahir ens vam trobar, a la 1 del migdia, al lloc més negrot de Barcelona, la llibreria especialitzada Negra y Criminal. El motiu, presentar la novel·la El safareig dels morts, òpera prima de Marta Banús.
Amb la presència inestimable de gent de l'alçada d'Andreu Martín i presentat per Jordi de Manuel, l'acte fou entranyablement còmplice per a tots els presents, addictes al gènere.  De Manuel, que com sabeu també acaba de treure novel·la (La mort del corredor de fons), va fer un parlament breu, planer i intel·ligent, no exempt d'humor, que va incloure la lectura d'alguns fragments del llibre.
Marta Banús, evidentment emocionada i una mica nerviosa, va parlar poquet, però ens va fer agafar ganes de llegir la novel·la.
Jo estrenava la  flamant càmera de fotos que m'han portat enguany els Reis d'Orient i  he de confessar que encara no la domino gaire. Vaig fer moltes fotos, però les úniques dignes de compartir són les que encapçalen aquestes línies. No és gaire cosa, ho sé, m'haureu de disculpar. Però vaja, com a tast, encara bo!
Després vam xerrar, vam menjar musclos i vam beure vi negre. Fora, la pluja queia blanament damunt l'asfalt antic de la Barceloneta. Un ambient força adequat per a una presentació d'una novel·la de crims.
Et desitjo molta sort amb el teu safareig mortal, Marta! Una nova novel·la negra en català és, sempre, una bona notícia.

    

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Desitjo molta sort a la Marta; recolsada per bons amics amb experiència, segur que agradarà molt, aquest titol desperta curiositat.

Molte gràcies

Carme Luis

Jordi Canals ha dit...

Deu n’hi do el títol “El safareig del morts”, ja fa por abans de començar a llegir-la. M’adono que està ben recolzada entre altres per l’Andreu Martín, el meu veí, i això és un bon auguri.

Hele la Sabatera ha dit...

Prenc nota

Boladevidre ha dit...

" ... Fora, la pluja queia blanament damunt l'asfalt antic de la Barceloneta."

Com no hauria de ser mai d'una altra manera quan es presenta una novel·la negra. Gràcies per la informació. ;)

Anònim ha dit...

Jo no vaig poguer anar.hi, amb l'il.lusiò que tenia, però devegades hi han obligacions que han de passar sobre els desitjos personals, però no em perdrè la taula rodona del dia 13 "peti qui peti" que això no es negre però si molt català... Marta esperam!!! que allì estarè.. esperant el llibre i poguer fer.te una bona abraçada.
Fins aviat..
**Eii Anna!! un bon regal de Reis, aixo vol dir que has sigut molt bona nena durant l'any, com a mìnim treballadora i amb empenta segurissímim.
Mercè

ALÍCIA MARSILLACH ha dit...

M'agrada, el títol.

Júlia ha dit...

Promet, promet, bona sort a la Marta, m'hauria agradat ser-hi!!!

Anònim ha dit...

Ja l'he apuntat a la llista !!! Per les fotos veig que va ser una reunió molt càlida, voltats de llibres...sort a la Marta, per la nova novel.la, i a tú, gràcies!! Tura.

Anònim ha dit...

AI, MARE!!!! DEU SER D'AQUELLS QUE FAN POSR LA PELL DE GALLINA...
UN ALTRE A LA LLISTA PER SER LLEGITS...

PETONS!!! MARTA VALLS

Unknown ha dit...

Moltes felicitats i molta sort per la Marta!
Que sigui el primer de molts llibres!
Anna, suposo que ens faràs la ressenya quan l'hagis llegit!
Petonets a tothom!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Sí, i tant. Com sempre.

Yves ha dit...

Esprem, doncs, la ressenya. Felicitant a la Marta per l'estrena!

Gemma ha dit...

Quina enveja!!!!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Enveja, per què? de què?