Harlem Nocturne

divendres, 13 de març del 2015

Els crims nostrats: presentació a Barcelona



        Seny i rauxa
            Botifarra negra
                Ball de bastons
                      Sang i fetge
                           Calçotada
                               Ç
                                             Boletaire
                                          La moreneta
                                             La rosa i el llibre
                                      La pela és la pela
            Caga-tió
          Bon cop de falç
 



Us vaig prometre que us aniria comunicant les noves notícies sobre el recull de relats negres Els crims nostrats, on tinc el plaer de participar. Doncs bé, avui ja us puc revelar la data de la primera presentació. Serà a Barcelona, el dijous 9 d'abril, al Restaurant Horiginal. L'hora: les 19:30. 
 
Tot fent honor al conjunt  de qualificatius que caracteritzen el volum, us puc assegurar que serà una presentació ben criminal, ben nostrada i ben original.
 
Us hi esperem, negrots. Us ho passareu la mar de bé.   
 
 
 
 

7 comentaris:

Jofre Pervez ha dit...

Espero que tot vagi bé i em sigui possible. En tinc moooooltes ganes! Hmmmm! Ja em frego les mans! Una abraçada!

Jordi Canals ha dit...

Faré el possible per ser-hi. Una abraçada!

Unknown ha dit...

:( Treballo

Anònim ha dit...

També faré el que pugui per assistir-hi.

Una abraçada Anna Maria!


Marta Valls




Anònim ha dit...

No se si podrè, però no cal dir que m'agradaria moltíssim. Ja veig que serà una gran festa.

Àngels

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Una altra cosa que em perdo.
Quin es el teu relat de tots aquests?

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies a tots! Tant de bo pugueu venir els màxims possibles. I sí, esperem que sigui una gran festa!

Potato, el meu és el primer "Seny i rauxa".