Harlem Nocturne

dilluns, 2 de març del 2015

El terrorífic booktrailer d'Els crims nostrats, d'Edicions Xandri




 
 
Fa dies que us vaig avançant el llibre de relats negres i nostrats que arribarà per Sant Jordi.
12 crims comesos per 12 catalans que no tenim manies a l'hora de matar.
Avui, farem un pas més i us mostraré el booktrailer que Marc Carreté, un dels assassins i director de cinema, ha dirigit per a l'ocasió. 
Si entreu AQUÍ, podreu visionar el terrorífic vídeo.   
Per anar obrint boca i mentre us decidiu, també us avanço alguns dels seus fotogrames.
Hi trobareu dos actors de pega, reclutats sense escrúpols: Miquel Giménez i J.R. Armadàs. Actors de pega que, per tal de matar, fan el que calgui. Espero que us agradi, negrots.
 
 
 
  
 
 

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Boníssim! El pa amb tomàquet i la Moreneta no poden ser més nostrats. Sort que ja s'acosta Sant Jordi, la impaciència és extrema.

Àngels

EN CLAU DE NEGRE ha dit...

Que grans! Per Sant Jordi farà un any que vaig llegir 'Elles també maten' i mira tot el que ha passat després. Aquest Sant Jordi ja saps quin llibre em compraré? Jo sí.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies a les dues.
Raquel, aquest món és així, un no parar ple de picades d'ullet i casualitats.

Lluís Bosch ha dit...

Ja tenim una cosa més per parlar! Tinc moltes ganes de fer un booktràiler i aquest em serveix de model. Jo el voldria més gòtic i més obscur, amb un ascensor que baixa i no pas que puja...

Anònim ha dit...

Només veure la foto de l'Amades, la Moreneta i el "No tocar", ja ha anat a parar a la llista! L'enhorabona!

Jordi Canals ha dit...

Una novel.la per a tenir molt en compte!

Jofre Pervez ha dit...

Que bó!!! Boníssim!!! Em cau la baba... quines ganes tinc de tenir-lo entre les mans... tic-tac... tic-tac.... !!!!

Anònim ha dit...

A esperar que arribi tanta "negror" doncs...


Marta Valls

Unknown ha dit...

Esperant que arribi Sant Jordi!

Unknown ha dit...

Impressionant el video !!
Que vingui Sant Jordi, jo també el vull !!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Hahaha! El vaig veure amb l'enllaç al teu mur de facebook. És la pera!