Harlem Nocturne

dimecres, 15 de juny del 2011

Summer in the city (altrament dit els Juliols de la UB)



Ha arribat l'estiu. L’asfalt dels carrers bull i el sol inclement aixeca llagues ardents a les llambordes. La gent s'aixopluga en indrets ombrívols per suportar una xafogor que fa embogir les ànimes. La violència és a flor de pell. S’ensuma pels racons de la ciutat.

Com ho podem resoldre? Doncs apuntant-nos als Juliols de la UB. Entreu en aquest enllaç i hi trobareu la nostra oferta sobre novel·la negra. Serà interessant, divertit i apaivagarà els vostres desitjos bullents de sang i fetge.


Apa, que les places no esperen. I, si sou estudiants universitaris, obtindreu crèdits ben útils mentre us ho passeu molt bé.

Ni hi falteu!

8 comentaris:

Elies ha dit...

De ben segur que serà un èxit.
Bona sort!

Hele la Sabatera ha dit...

Segur que serà un gran èxit, m'agradaria molt poder inscriure'm, besets !!!

Unknown ha dit...

A mi també em sembla que la calor aclaparadora facilita l'esclat de la violència!!
No crec que pugui apuntar-me als juliols, així que intentaré resoldre l'impàs llegint novel·la negra per un tub!!
Segur que anirà molt bé! Petons!!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Quina iŀlusió! Ja et vaig dir l’altra vegada que en vas parlar que m’encantaria assistir-hi, però ja saps que no puc. Ho tens preparat o encara no t’hi has pogut posar? Vull dir llest, perquè m’imagino que ja tens apunts i etcètera. Que vagi molt bé, guapa. Quan s’acabi ja ens faràs cinc cèntims de com ha anat, oi?

Maria ha dit...

Hi haurà classes pràctiques? (és broma).
El cartell està molt bé: calor i sang.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Maria, intentaré fer un taller d'apunyalament i un altre d'estrangulament, però dependrà de la quantitat de gent que s'hi apunti per fer de víctima.
(mostra d'humor negre)

Shaudin, sí i no. Ho tinc tot al cap i el plantejament i les notes preses, però la redacció final encara no. En breu m'hi posaré.

Evidentment, us en faré cinc cèntims.

Petons a tots.

Yves ha dit...

Espero reparteixis trets i sang per a tothom!!!!!!

Duc Engrescador ha dit...

Hi ha una oferta molt àmplia, pel que veig. ¿Podem passar algun moment a sucar pa amb sang? Que vagi molt bé!