Harlem Nocturne

dissabte, 18 de juny del 2011

Com és possible, negrots?


Negrots, m'esteu fallant!
Com és possible que falti gent per emplenar el curs de novel·la negra dels Juliols de la UB? Que voleu que m'empipi? Que us fa feliç deixar-me sense feina?
Mireu que no us agradarà gens veure'm enfadada! Poden rodar caps. Sang i fetge a dojo. 
Vinga, va, animeu-vos. Garanteixo el rigor de la Universitat de Barcelona (la millor de l'Estat Espanyol en els rànquings mundials) juntament amb la diversió que un curs d'estiu sobre novel·la negra pot oferir. Ningú no se'n penedirà. Me n'encarregaré personalment.



Us hi espero!
O si no... les conseqüències poden ser terribles... 
He dit.  
  

7 comentaris:

Gemma ha dit...

Ejem, jo no hi participarè, és massa negra per mi. :)

Anna Maria Villalonga ha dit...

No va de broma, Colomé.

Maria ha dit...

Anna, no et coneixia aquesta faceta agressiva. Fas por, noia!

Gemma ha dit...

Ja ho sé, Anna. Ho he llegit i no volia tancar sense dixar un comentari. He compartit al meu mur.

Olga ha dit...

Anna... és que als que no som de Barcelona ens costa haver d'anar-hi també a l'estiu... i més si ens hem d'apuntar a cursos d'anglès i coses d'aquestes perquè si no no podrem fer màsters ni trobar feines ni res :( :( no es pot fer tot en aquesta vida!

Yves ha dit...

Espero no em tallis el cap... glup...

Hele la Sabatera ha dit...

M'agradaria molt poder anar-hi, tant de bó em poguera matricular a distància, ja és mala sort que no s'hi puga, m'interesa força el curs, ¿per què el meu poble queda tan lluny? argh, besets