Harlem Nocturne

dilluns, 19 d’octubre del 2009

UN AVANÇAMENT INTERESSANT



















LA SANTA CULPA
de Vicenç Mengual Casellas

LA BUSCA, Narrativa (2009), 148 pàg.

Avui us proposo només un petit avançament del llibre que tinc preparat per començar a llegir en breu.
És d'un autor català, Vicenç Mengual Casellas, i em sembla adient anunciar-lo aquí després de tantes referències a suecs, noruecs i altres senyors negres de llunyanes terres.
Evidentment, en faré la ressenya així que me l'empassi (sense desvetllar res, és clar), però de moment he volgut donar-lo a conèixer per anar obrint boca.
La veritat, us haig de dir, té una boníssima pinta.
Fins aviat, negrots.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Anna Maria, tot va començar amb la meva admiració per la Patrícia Highsmith i el conte curt "La tortuga" que no coneixia, i que em vaig empassar d'una tirada.
Ja sé que la meva novel·la no s'hi pot comparar, però espero que, si més no, t'entretingui un parell d'hores a tu i a tots els qui la vulguin llegir. Moltes gràcies pel teu (i el vostre) interès.
Vicenç Mengual i Casellas.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies a tu per facilitar-nos noves aventures literàries.
Una abraçada,
Anna M.

Anònim ha dit...

Només puc recomanar aquest llibre, que vaig tenir el gust de llegir ja fa un temps.
Espero que en Vicenç ens n'estigui preparant algun altre per tenir aviat a les mans. Una abraçada.