Harlem Nocturne

divendres, 19 de gener del 2018

Novetat rabiosa: Una trilogia de Manuel de Pedrolo





Ja sé que això meu és un no parar, però avui em complau molt anunciar-vos una altra novetat de la qual en formo part directa. Es tracta d'una Edició Òmnibus que publica La Butxaca d'Edicions 62 i que conté tres de les principals novel·les negres de Manuel de Pedrolo.

Sí, ho heu llegit bé. Una trilogia. Els títols són Doble o res, L'inspector fa tard i Joc brut. Com us podeu imaginar, m'ha fet molta il·lusió col·laborar en aquest projecte, que conté un extens pròleg que he escrit per a l'ocasió. 

Des de la meva condició de pedroliana convençuda i de Comissària de l'Any Pedrolo, no pot haver cap millor notícia que la reedició de les seves obres. I, afortunadament, enguany en tindrem unes quantes. 

També he de dir que em sento molt orgullosa i satisfeta que Edicions 62 proposés per a títol genèric del volum el mateix nom d'aquest meu blog, A l'ombra del crim. És una manera fantàstica que restar lligada per sempre més a la figura del meu admirat Pedrolo. 

El volum sortirà a final d'aquest mes. I espero que us interessi tant com a mi. A més, estic segura que el pròleg pot resultar molt útil per aprofundir en la gran dimensió de l'obra pedroliana.

Que passeu un bon dia, negrots.

  

6 comentaris:

abrirunlibro ha dit...

Fantàstic Anna! Aquest cau segur! Per cert, vaig trobar, per fi, “Un amor fora ciutat” que tant em va impactar quan era una adolescent. Abraçada!

Elies ha dit...

Moltes felicitats!
És una gran notícia per la cultura en general i per la negror en particular.
Enhorabona.

Unknown ha dit...

Quina il-lusió, Anna! Tinc Joc brut, però aquest segur que el compro.
Una abraçada.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies a tots. Jo crec que és un llibre molt maco. I el pròleg és extens i aclareix coses. Jo crec que pot interessar a tot bon lector.

Marga Ramon ha dit...

Enhorabona, Anna!

Mireia ha dit...

Felicitats! Crec que caurà, redescobrir Pedrolo sempre és bo.