Harlem Nocturne

dilluns, 15 de gener del 2018

"El somriure de Darwin" ja és a la Biblioteca Robarts, a Toronto





La meva estimada Shaudin Melgar-Foraster no em falla mai, ni a mi ni a la nostra literatura. És com una petita formigueta, perduda en la immensitat del continent americà, que va emplenant de llibres en català les biblioteques que té a l'abast. Ho ha fet amb tots els meus. I ara li ha tocat el torn a la meva darrera novel·la, El somriure de Darwin. Shaudin em comunica que ja ha arribat a l'enorme i prestigiosa Biblioteca Robarts de la Universitat de Toronto.

No puc estar més agraïda i contenta, com us podeu imaginar. Mil gràcies, Potato estimada.

Aquí us deixo l'enllaç de la fitxa per si el voleu consultar. Quina il·lusió. La tasca que la Shaudin està duent a terme no té preu, negrots (i lletraferits en general).    



3 comentaris:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Sí que em sento com una formigueta, perduda enmig de la neu i el vent. I em fa molta iŀlusió emplenar biblioteques amb llibres catalans, sobretot Robarts pel gran prestigi que té. Penso que si passa quelcom terrible a Catalunya (espero que no), un munt de llibres catalans estaran segurs en aquestes biblioteques del Canadà.
Efectivament, els teus i són tots (menys l’últim, que eventualment també hi serà). Així, d’alguna manera, et tinc a prop.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Guapa, sí, ets una formigueta. I que bonic que així em sentis més a prop. Gràcies per tot mil vegades.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Sento haver posat “i” en comptes de “hi” (els teus hi són tots). No sé que em passa aquests dies que m’equivoco tant. Massa coses al cap, suposo. Petons!