Harlem Nocturne

dimarts, 21 de novembre del 2017

Una altra antologia on hi sóc: "Tiempos negros"



Tinc el plaer d'anunciar-vos l'aparició d'una altra antologia col·lectiva on enguany he tingut l'honor de participar (i ja en van 4!). Aquesta és en castellà i la publica ni més ni menys que l'Editorial Siruela. Es titula Tiempos negros i l'ha coordinat Ernesto Mallo. El meu relat, que tanca el volum -just darrere del de Petros Márkaris (sí, sí, heu llegit bé)- es titula Mala lluvia. Té una característica especial, perquè passa en el segle XXII i posseeix una dimensió clarament distòpica. Feia molt de temps que em seduïa escriure en aquest sentit i quan Ernesto Mallo va contactar amb mi i em va dir que la gràcia era que cada relat estigués ambientat en una època diferent (del passat, del present o del futur) no m'ho vaig pensar dues vegades. 

Com podeu veure, els noms dels meus companys de viatge són impressionants. Per tant, no puc estar més satisfeta. Tot seguit us deixo la llista. Espero que ens acompanyeu en aquesta aventura. Que bé que la narrativa breu tingui cada vegada més plataformes per expressar-se i més testimonis publicats. 

Un bon regal de Nadal i Reis, negrots. 

Alicia Giménez-Bartlett
Jenn Díaz
Lorenzo Silva
Alexis Ravelo
Eduardo Berti
Ernesto Mallo
Patrícia Soler-Beltran
Cristina Fallaràs
Bernardo Fernández
Paco Ignacio Taibo II
Pablo de Santis
Espido Freire
Petros Márkaris
Anna Maria Villalonga



2 comentaris:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Oh!!! Ben calladet ho tenies. Estic molt contenta, Potato. I ara amb una distopia! Great!!!

mil cuentos cortos ha dit...

M'ho penso regalar. Quina bona pinta!