Harlem Nocturne

dimecres, 15 de novembre del 2017

L'anunci d'una antologia genial: Terra de crims





Suposo que recordareu el volum intitulat Els crims nostrats que va publicar Edicions Xandri l'any 2015 i en el qual vaig tenir la sort de participar amb el meu relat Errare humanum est (si us ve de gust, el podeu escoltar llegit en veu alta AQUÍ). Doncs ara, com que els negrots som així de cabuts, Edicions Xandri hi ha tornat. De nou ha fet una antologia criminal, plena de motius catalanístics com a reclam dels relats, que aquest cop s'intitula Terra de crims.

No puc estar més satisfeta que hagin tornat a comptar amb mi. Si en el primer volum em va tocar el motiu "Seny i rauxa" (d'on va sortir Errare humanum est), ara participo amb un tema molt més compromès, sobretot en els temps que corren. Es tracta, ni més ni menys, que de "La senyera". Ehem. Poca broma, com us podeu imaginar. L'he resolt com he pogut, amb un relat de nom Un tros de drap, que espero que us agradi quan el llegiu.    

En aquesta ocasió, els meus companys de viatge literari són:

Ignasi Bea
Irene Solanich
Quim Cruselles
Tura Soler
Mariona Isern
Carles Mentuy
David Comuñas
Judith Vives
JR Armadàs (il capo i editor)

En breu anireu sabent coses de les presentacions. El debut serà a Sant Cugat el dia 24, on per desgràcia no hi podré ser. Però aviat hi haurà una presentació a Barcelona i després un tour mundial com Déu mana. 

Estic molt contenta, la veritat. Així que aneu prenent nota, negrots. 

Que ara comença el Mambo! 




1 comentari:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

I tant que ho recordo, tot I que només conec el teu relat, d’aquest volum, d’ençà que el vaig escoltar a EnVeuAlta i hahaha.
Que bé, que hi tornis. Amb ganes de llegir, o d’escoltar, “Un tros de drap”. No deu haver estat gens fácil, però de segur que te n’has sortit més que bé.
Això, Mambo!