Harlem Nocturne

dijous, 30 d’octubre del 2014

La dona de gris, quatre apunts





Evidentment, no parlaré de mi mateixa, ni del meu llibre, ni faré una crònica de la presentació del passat dia 27 a la Llibreria Pròleg. Només comentaré que estic feliç, que els inputs que m'arriben dels lectors superen amb escreix totes les meves expectatives, que l'assistència de públic a la presentació va ser absolutament multitudinària i que vaig rebre i rebo tantes mostres d'afecte que no me'n sé avenir. També destacaré la magnífica presentació del periodista i escriptor Jordi Cervera, un gran amic. I la complicitat enorme que tenim amb l'editor, Marc Moreno. 
 
Tampoc no puc penjar fotos a mode de reportatge gràfic perquè en tinc tantes que no vull córrer el risc d'oblidar-me ningú. Tanmateix, volia obrir aquesta entrada al bloc per tal d'anar emmagatzemant de mica en mica totes les cròniques i ressenyes que vagin apareixent. Les enllaçaré aquí i així les tindré ben endreçades. És el mateix que vaig fer amb els altres meus llibres i crec que m'ha anat molt bé.  
 
On sí que podreu trobar un reportatge enorme, amb tot allò que es vagi produint, és a la pàgina de facebook del llibre (pitjar aquí), que procuraré mantenir totalment al dia.
 
De moment, incloc els enllaços de què ja disposo.
 
Crònica a MUCHO MÁS QUE UN LIBRO

Crònica al bloc de Mayte Duarte 
 
Ressenya a TU MATEIX Llibres
 
Comentari a CRUCE DE CAMINOS
 
Comentari a VOLS LLEGIR

Ressenya a POP NEGRE

Ressenya Empar Fernández a PROPERA PARADA CULTURA

Comentari al blog DE TOT UNA MICA

Entrevista a Ràdio Nova, programa Vols llegir (àudio, a partir del minut 15)

Entrevista a Núvol

Ressenya a CRUCE DE CAMINOS

Ressenya de David Fajardo a La Finestra Digital

Ressenya de Margarida Aritzeta a Núvol

Entrevista de Lluís Bosch a Nigra sum

Ressenya a Quadern de Mots

Crònica de Cerdanyola Info sobre la trobada a la Llibreria L'Aranya (inclou àudio)

Ressenya a La Petita Llibreria

Entrevista als Matins de Ràdio4, a l'espai de novel·la negra d'Andreu Martín (àudio)  

Programa a El Club Dante de Ràdio 4, amb David Martí (àudio).

Un tastet de la novel·la a L'illa dels Llibres

Ressenya de Núria Martínez a La màgia dels llibres

Entrevista de Sebastià Bennasar a la Revista Bearn

Ressenya a Temps de metàfora, de Montserrat Morera Escarré

Ressenya de Jordi Benavente a Martorell Negre

Ressenya de Jordi Cervera a El Punt-Avui

Ressenya de Jordi Benavente a Núvol

Entrevista de Xavier Aliaga a la Revista El Temps

Crònica (amb vídeo) de la taula rodona de la BCNegra (autora: Raquel Gámez)

Entrevista a Ràdio Rubí el 25 de març de 2015

Article i fragment a Ràdio Rubí (amb Margarida Aritzeta)

Ressenya a "Abrir un libro" 

Comentari a "Todo negro"

Ressenya al bloc de Shaudin Melgar-Foraster 

Ressenya a Interrobang

Ressenya a El Gargot
 
No cal que us digui com agraeixo tanta amabilitat, fidelitat i complicitat. Sou lo más de lo más, negrots.
 
Continuarà...
 
 
 


 
 
 

10 comentaris:

Jordi Canals ha dit...

Molt bé Anna!

Anònim ha dit...

Doncs jo, tot i que sóc germà, si puc dir que l'acte de presentación va ser molt bonic, emocionant, feliç.

Que estic d'acord amb el que va dir en Jordi Cervera, que ja he llegit la novel.la i que la recomano absolutament.

Llegiu-la i gaudiu-la. Com que no és una novel.la llarga, recomano llegir-la gairebé d'una tirada, o amb les mínimes interrupcions possibles. Les idees i els trets psicològics dels personatges, especialmente del protagonista esdevindran més clars, compactes i coherents.

Felicitats i esperem la següent!!!

IO

Anònim ha dit...

Va estar molt be!!! Felicitats.


Marta Valls

Jofre Pervez ha dit...

Va ser una presentació càlida,interessant i divertida. Trobada de molta gent diversa i especial, per un llibre que t'enganxa des del principi i no et deixa apartar els ulls ni la ment del text. Enhorabona!

Unknown ha dit...

Certament va ser una vetllada molt especial... moments per guardar al cor... emocionant i càlida. Gràcies per tot, Anna!!

Unknown ha dit...

Jo estic tan i tan contenta per tu !!
lleigeixo tots els comentaris i m'emociono. Espero poder estar el teu costat en persona en una altre ocasió. T'estimo molt !!

Carme Luis

Unknown ha dit...

Una molt bona novel·la, a tenir en compte...
Estic contenta per tu, et mereixes això i més..
Una abraçada!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

No puc afegir res més a tot el que ja t'he dit, a tot el que et diuen. Per fer-ho curt: feliç de la teva felicitat que tant et mereixes. Un petonàs! Ah, i l'última foto és preciosa!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Volia dir la segona foto. La millor. Molt bonica!

Unknown ha dit...

Ja et vaig dir , en privat, que penso de tot això, però moltes felicitats !!!!