Harlem Nocturne

dilluns, 10 de març del 2014

Elles també maten. Més tele i més premsa.




La repercussió de l'Antologia Elles també maten, com ja he assenyalat en altres posts d'aquest bloc, està assolint un nivell que ens fa molt contents. No parem de fer presentacions, en una mena de tour per Catalunya que ens porta d'un cantó a l'altre de la nostra geografia, però també assistim a clubs de lectura, trobades, entrevistes, reportatges televisius, etc.
En un altre moment penjaré un recull gràfic del tour. Així podreu veure fotos de les diferents autores que ens acompanyen en cada acte i que van variant segons el dia, la seva disponibilitat i la localització. Totes elles sempre entusiasmades, alegres i molt felices d'haver participat.
Tanmateix, avui vull compartir dues altres coses. D'una banda, una bonica entrevista que em van fer per a la publicació Surtdecasa.cat. S'hi tracten diversos temes: la literatura, el meu recorregut, els meus gustos. I, d'altra banda, s'hi promou el fet que demà serem a Valls presentant el llibre. A més de l'editor de Llibres del Delicte, Marc Moreno, i de mi mateixa, hi seran dues grans amigues, companyes d'antologia: Margarida Aritzeta i Mònica Batet. Em fa molta il·lusió repetir amb elles una experiència que ja a Tarragona, la setmana passada, va resultar molt gratificant. 
 
Si voleu llegir l'entrevista, ho podeu fer pitjant aquí damunt.       
 
La segona cosa que comparteixo avui és l'aparició en el programa Via Llibre del Canal 33 d'ahir diumenge 9 de març. Vaig tenir l'ocasió de llegir un fragment del llibre, concretament del meu relat De vegades, l'atzar, i de parlar una mica de les reivindicacions que conté. Espero que us agradi. I que ningú no pateixi. És un fragment molt curtet. M'hi trobareu a partir del minut 15. Però si teniu ganes i temps us recomano el programa sencer. És molt interessant.
 
 
 
 
Moltes gràcies, negrots.
 
 
 
 
Nota: Es demana ignorar l'error del meu cognom, que comença a ser una constant inevitable (i molt enutjosa) a la meva vida. 
 

Continuo afegint enllaços de ressenyes que arriben.

Aquí hi trobareu la del bloc Cruce de Caminos

I aquí un article al bloc de Llegir en Català

Ressenya de Sebastià Bennasar a la Revista Bearn

Crítica de J. C. Girbés al Diari Levante

Crònica/ressenya del Club de Lectura Cal·ligrama BCN

I suma i sigue, negrots.


 

1 comentari:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Vaig llegir l'entrevista i et vaig veure ahir a la tele. Tot molt bé tal com ens tens acostumats.
No pares, Potato, és increïble! Endavant estimada!