Harlem Nocturne

dissabte, 28 de setembre del 2013

Primers ecos de "Les veus del crim"



Com tots sabeu, Les veus del crim, el meu llibre d'entrevistes a 12 autors catalans de novel·la negra, està tenint una boníssima acollida. Estic molt agraïda a  tothom que se n'està fent ressò i a tothom que s'hi està interessant. La veritat és que em sento molt contenta. La presentació del passat dia 18 a la Llibreria La Impossible va ser un gran èxit, amb una assistència de públic increïble. També ho va ser la desfilada d'amics de totes les procedències que van passar, per endur-se el llibre i saludar-me, per La Setmana del Llibre en Català.
He pensat que havia de compilar les primeres impressions que s'han publicat de tot plegat. Així, si algú hi té interès, ho pot consultar fàcilment. També és una manera de tenir-ho controlat, que aquesta xarxa corre que vola!
Per tant, hi trobareu més avall tot una sèrie d'enllaços. 
Una forta abraçada i continuem tots junts en la lluita per la nostra llengua i la nostra literatura!
Endavant les atxes, negrots!

 
Enllaços:
I foto amb Laura Borràs, directora de la Institució de les Lletres Catalanes, que sempre ha recolzat la negror.

 

11 comentaris:

Jordi Canals ha dit...

Raonaments, manifestacions i expressions totes molts merescudes. Pots estar molt contenta, t’admiren, t’estimen i jo m’incloc. Una abraçada!

Anònim ha dit...

Tots els enllaços que has posat ja els havia vist i la crònica de Sergi G. Oset és magnífica perqué se't pot escoltar també. No m'extranya gens que en la presentació estiguessis envoltada d'alumnes, exalumnes, professors, família, escriptors, amics i coneguts. Tothom qui et coneix segur t'ha d'estimar.
I qui només et coneix virtualment, també :))
Una abraçada!
Àngels Freixa

Anònim ha dit...

Estic acabant el llibre i m'agrada molt. Es amè i es llegeix d'una manera molt planera. l' Enhorabona!! t'ha quedat perfecte... Petons.


MARTA VALLS

Anònim ha dit...

Unes entrevistes magnifiques, com tu, i tots els entrevistats han gaudit de que els i fesis, segur.
Una abraçada amiga.

Anònim ha dit...

Eiii que soc la Mercè

Anna Maria Villalonga ha dit...

Moltíssimes gràcies a tothom. El llibre no és perfecte, perquè no hi ha res perfecte. Jo mateixa ja penso en coses que podrien ser millors. Però ha estat fet amb molta il·lusió i ganes. I certament, emplena un buit inexistent fins ara.
Sou genials tots plegats!

Unknown ha dit...

Moltíssimes felicitats, Anna!!
M'ho estic passant molt bé llegint el llibre! El recomano a tothom!
Et mereixes tots els elogis del món... per tot!!
Petons!!

Anònim ha dit...

Jo també hi era!! Quan acabi el llibre l'hauré llegit dues vegades...cada entrevista la rellegeixo per no pèrdrem res!!
Genial Anna, m'ho passo d'alló més bé!!
Tura

Anna Maria Villalonga ha dit...

Torno a donar les gràcies. Em fa molt contenta que us ho esteu passant bé, perquè era una de les pretensions del llibre. Obrir l'assaig a la divulgació o la divulgació a l'assaig, de manera que tot tipus de públic en pogués gaudir. Això em sembla molt necessari, sobretot si parlem d'un gènere amb un públic tan ampli.
Gràcies.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Fas bé de tenir-ho controlat, per a tu i per als altres.
Tot llegit (enhorabona!!!) però el llibre encara no. No el vull legir de qualsevol manera i porto uns dies aclaparada de feina.
Endavant les atxes, Potato! Petons!

Anònim ha dit...

Miran els videos, semblava que jo també hi era. Fabulosos els enllaços.Amb sumo a tots els teus admiradors.
Una forta abraçade!

Carme Luis