Harlem Nocturne

dimarts, 27 d’agost del 2013

"Les veus del crim", una realitat que em fa molt feliç





Em costa molt parlar de mi mateixa i, per tant, no m'allargaré més del compte. Tanmateix, no puc amagar que estic molt contenta. 
 
Les veus del crim, el meu llibre de converses amb dotze dels  escriptors de novel·la negra en català, ja és una realitat física.
 
Gràcies al recolzament  incansable  d'Àlex Martín Escribà, autor del pròleg. Al suport  de Sebastià Bennasar i  a la confiança que, en temps difícils, m'han brindat la gent fantàstica de l'Editorial Alrevés, avui puc anunciar que ja el tenim aquí. 
 
Encara no l'he vist. Només en foto. No l'he pogut tocar. Ni olorar. Però espero fer-ho aviat. I serà fantàstic. 
 
En el marc de la lluita per la nostra novel·la negra, espero que el meu llibre representi una baula que ens acosti al gènere i als grans autors que tenim.
 
Us deixo amb el text de la contracoberta i us enllaço el web d'Alrevés on ho podreu veure tot.
 
 
 
  
 
Com a lectora incansable, des de petita he tingut un somni: conversar en persona amb els autors que admiro. Sempre m’havia imaginat asseguda davant d’ells, cosint-los a preguntes. Desitjava saber-ho tot: d’on treien les idees, quin era el seu procés creatiu, com construïen els personatges. La meva curiositat no tenia límits. I, per damunt de tot, sentia que els havia d’agrair les meravelloses estones que em feien passar.

Les veus del crim sorgeix d’aquest somni. A través de les converses amb dotze autors catalans de novel·la negra, el volum aconsegueix dues fites molt interessants. D’una banda, afegeix una baula a la poc desenvolupada recerca sobre el gènere negre en català. D’una altra, esdevé un mitjà divertit, lleuger i entretingut d’acostar els nostres escriptors al gran públic.



 

18 comentaris:

Anònim ha dit...

I si tu ets feliç, nosaltres també! Moltes felicitats, negrota.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Tot és culpa teva, negrota number one. I al llibre ho diu. Gràcies.

Jordi Canal ha dit...

Felicitats Anna Maria!
A la Bòbila l'esperem en candeletes!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies, Jordi. Espero que t'agradi. Aixxxx. La cara del crim català!

Jordi Canals ha dit...

Enhorabona Anna. Espero gaudir de la seva lectura ben aviat

Jordi Benavente ha dit...

M'encanta el text de la contracoberta. Molt encertat. I el llibre: be, crec que serà INTERESSANTÍSSIM. Ganes de tocar-lo, també. Felicitats i enhorabona per la feina, Anna.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies, Jordi Canals, estimat amic.

Anna Maria Villalonga ha dit...

Jordi Benavente, espero que sí, que resulti interessant. Esbrinareu un munt de coses!

Unknown ha dit...

Quina il·luuuu!!! Aquest serà un llibre ben especial!! El meu preferit!! Ja tinc ganes de tenir-lo!
Felicitats!! I molta sort! Desitjo que aquest sigui el primer de molts altres!
Petonets!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Haha! Ai, el teu preferit, dius! Guapaaaa!

Anònim ha dit...

Oh!! per mi també serà el preferit, quina il.lusió , de veritat !!
Moltíssimes Felicitats!

Carme Luis

Anna Maria Villalonga ha dit...

Ai, gràcies Carme! Molts petons.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Tinc unes ganes boges de llegir-lo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elies ha dit...

Felicitats!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Potato, així que pugui te l'envio!
Elies, gràcies.

Lluís Bosch ha dit...

Moltes felicitats, Anna Maria. No t'he de fer res parlar de tu mateixa quan els motius són evidents i està tan ben justificat!

Anònim ha dit...

I jo que em pensava que era un llibre de relats!
Felicitats pel llibre, estic contenta de veurat tan feliç!
Espero que me'l signis!
Bona nit, Tura

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies, Lluís i Tura.
Encara que et sembli mentida, Lluís, és molt més fàcil promoure les obres dels altres.
Una cosa és fer un article o un text autobiogràfic, explicant cosetes, i una altra fer publicitat d'alguna cosa que has publicat.