Harlem Nocturne

divendres, 26 de juny del 2015

El meu relat "Las vergüenzas" publicat a Fiat Lux



 
 
Fa temps que la Revista Fiat Lux, que llueix a la seva capçalera
les següents definicions:
PERIODISMO NARRATIVO
CRÓNICA ROJA
FICCIÓN NEGRA 
s'ha convertit en un espai de referència al voltant del gènere criminal.   
Hi publiquen entrevistes, notícies, comentaris, ressenyes i també relats de les primeres figures del "negre" en llengua castellana. 
Sempre havia pensat que em faria il·lusió ser-hi un dia. I, mireu, al final així ha estat. Avui podeu llegir la meva història intitulada Las vergüenzas.
És negra, ben negra. Jo vaig gaudir de valent amb la seva escriptura. I em va agradar molt tornar a escriure en castellà, que ara feia un cert temps que no ho feia. Us deixo l'enllaç aquí sota. Ja em direu, negrots.