Harlem Nocturne

dimecres, 1 d’abril del 2015

Entrevista al vídeoblog de Jordi Cervera: es veu que sóc la "negrota oficial"



Fa unes quantes setmanes en Jordi Cervera em va fer l'honor d'entrevistar-me per al seu conegut vídeoblog, la qual cosa li agraeixo enormement. L'entrevista la vam filmar en una antiga impremta de Gràcia, un indret màgic i preciós que encara manté tot el caliu dels caràcters mòbils, les lletres de fusta i els motlles de metall. Es diu L'Automàtica i em va agradar molt tenir l'oportunitat de ser-hi. Hi feia un fred glacial i ara, visionant la filmació, recordo que duia capes de roba i un jerseiot gruixut que em va ajudar molt. 
 
Vam parlar de novel·la negra, del gènere en català, de relats, de nous projectes editorials, de la meva novel·la. Una mica de tot. En Jordi Cervera diu que sóc la "negrota oficial". I mira, m'encanta que ho digui.
 
Au, negrots, aquí us la deixo. Si pitgeu sobre la foto, hi anireu directes.

Espero que en gaudiu.
 
 
http://blogs.ccma.cat/jordicervera.php?itemid=55535
 
  

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hiperactivitat és la paraula, la meva admiració. Estàs molt guapa en aquesta foto, "negrota oficial" (amb tots els mèrits).
I a esperar les noves dames del crim.

Àngels

Jordi Canals ha dit...

Si que estàs ben abrigada. Enhorabona pel nou nomenament .
Sort!
Fins el proper dia 9.
Una abraçada!

EN CLAU DE NEGRE ha dit...

Negrota oficial i mare de negrots. Converteixes l'espai en temps i l'allaaaaaargues amb un munt de projectes! L'enorabona!!!

Anònim ha dit...

Quina por la pistoleta, ahahah!! Quina por que fas negrota!!

Felicitats!!

Fins aviat.

Una abraçada!

Marta Valls

Jofre Pervez ha dit...

Enhorabona per portar i extendre la negror amb tanta determinació i entusiasme. Una forta abraçada!

Unknown ha dit...

Com m'agradat sentir-te, hi gaudir de la entrevista.
Has estat genial, deixan la negror catalana, en el punt mes alt.

Una forta abraçade!

Unknown ha dit...

M'ha encantat! Felicitats per l'entrevista! De la mida justa, amb els temes més adequats i les respostes clares i sinceres! Afegiria: Entrevista negrota amb cremallera assassina! T'has fixat en la punta de la cremallera del jersei? Un petóooo!!!!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Gràcies a tothom.

Teresa, no! No és la cremallera, el jersei no té cremallera. És el micròfon.
M'explico. Feia molt fred, jo anava molt abrigada, ja se'm nota que semblo ficada dins d'una bola. Però, a més, els jerseis de coll alt són molt complicats per penjar-hi el micro. Jo porto el micro per dins del jersei i el jersei abombat per tal que el micro no faci soroll. Per això també moc poc el cos i les mans, per no fer malbé l'invent. Tot i així, el micro es va anar bellugant i se'm clavava a la pell.
Hahahaha. Mai més portaré colls alts a coses com aquesta. Ja em va passar el mateix un altre dia a TV3.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

A mi també m'agarada molt això de "negrota oficial". Molt bé l'entrevista, m'encanta sentir-te! Però te n'he vist tantes, amb el mateix tema 'negre', i t'expresses sempre tan bé que no sé què puc afegir, tret de dir que el microfon em feia patir una mica, bé, no el micro sinó tu, debia ser incòmode tenir-lo allí al coll. Ja veus quin comentari més sofisticat, hahaha!